آیا ملک ارزان در ترکیه وجود دارد؟

ملک ارزان در ترکیه

ملک ارزان در ترکیه و عوامل تاثیرگذار در قیمت خانه چیست؟ با نیلا همراه شوید!

ملک ارزان در ترکیه

از آنجایی که ما متخصص املاک در ترکیه هستیم، یکی از اولین سوالاتی که سرمایه گذاران یا خریداران، اغلب از ما می پرسند این است که خانه‌ها در ترکیه ارزان هستند یا گران هستند و اینکه قیمت مسکن در سال آینده چقدر افزایش یا کاهش می یابد؟

بنابراین، ما وارد یک فرآیند تحقیقاتی شده‌ایم تا با توجه به شرایط امروز بازار و تجربه خود در این بخش، پاسخی روشن به شما بدهیم. اما ابتدا، برای قضاوت قطعی نباید تنها به قیمت ملک نگاه کنید، زیرا پارامترهای زیادی برای تعیین وضعیت وجود دارد، از نرخ بازده سرمایه گذاری شما تا هزینه معاملات حقوقی.

موقعیت منحصربفرد ترکیه

در وهله اول، ترکیه دارای موقعیت جغرافیایی استراتژیک بر روی نقشه است که بخشی در آسیا و بخشی در اروپا قرار دارد. این بسیار مهم است زیرا به خارجی‌ها اجازه می‌دهد تا به راحتی از کشورهای خود به ترکیه سفر کنند.

به لطف این موضوع، علاوه بر زیبایی‌های دیدنی ترکیه، بخش گردشگری عالی ترکیه هم یکی از دلایل مهم افزایش این تقاضا در بین مردم دیگر کشورهاست.

برای نشان دادن اهمیت موقعیت جغرافیایی، می توان گفت که ترکیه در موقعیتی قرار دارد که شهروندان اکثر کشورها می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

بنابراین، ملک شما نه تنها توسط شهروندان ساکن در ترکیه، بلکه حتی توسط هر کسی که در حال حاضر در هر نقطه از جهان زندگی می‌کند، می‌تواند خریداری شود.

در نتیجه بازار املاک ترکیه یکی از بازارهای بزرگ است و باید قیمت ملک را بر این اساس در نظر بگیریم.

ملک ارزان در ترکیه

آیا ملک در ترکیه ارزان است؟

بله همینطور است. به خصوص در سال‌های اخیر، سرمایه‌گذاران به دلیل کاهش مداوم ارزش لیر ترکیه در برابر دلار آمریکا و یورو، معاملات بسیار خوبی را با خارجی‌ها داشته‌اند.

در این روزها سرمایه‌گذاران خارجی علاقه بیشتری به خرید ملک در ترکیه نشان می‌دهند.

علاوه بر این، دولت با کاهش قیمت خرید و مالیات در این فرآیند و اعمال معافیت مالیات بر ارزش افزوده، مقرراتی را در مورد شهروندی ترکیه وضع کرده.

همه این مقررات دولتی ثابت می‌کند که ترکیه با تسهیل شرایط در کنار سرمایه گذاران خارجی است. سایر هزینه‌های رسمی نیز به لیر ترکیه تعیین می‌شوند،

بنابراین به دلیل نوسانات لیر ترکیه در برابر سایر ارزها، معمولاً قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند.

این مسئله تاکنون تصویر خوبی را از نظر قیمت املاک برای خریداران خارجی ترسیم کرده.

به عنوان مثال، هزینه‌های جاری یک ملک، مانند هزینه‌های نگهداری، صورت‌حساب‌های خانگی، مالیات شورا و غیره، بسیار ارزان‌تر از بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده است.

در این رابطه هزینه زندگی در ترکیه مقرون به صرفه است.

با نگاهی به مطالب “چرا ترکیه” و صفحات “هزینه زندگی در ترکیه” می‌توانید اطلاعات ارزشمندی را به دست بیاورید که در روند مهاجرت به شما کمک خواهد کرد.

به طور خلاصه، با توجه به کیفیت و استانداردهای بالای زندگی در این کشور، املاک در ترکیه در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر هستند.

علاوه بر این، ترکیه نه تنها برای خرید ملک بلکه برای زندگی طولانی مدت کشوری بسیار مقرون به صرفه است.

ملک ارزان در ترکیه

آیا ملک در ترکیه گران است؟

اگر می‌خواهید در خانه‌ای که با آخرین تکنولوژی طراحی شده است و یا منظره شگفت انگیز با منظره بسفر دارد زندگی کنید، باید رقم بالاتری را درنظر بگیرید و بودجه بیشتری به این کار اختصاص دهید.

در حالی که خانه‌های مقرون به صرفه در همه جای ترکیه پیدا می‌شود، خانه‌های واقعاً گران قیمت نیز با توجه به ویژگی ها و موقعیت آنها وجود دارد که برای سرمایه‌گذاری بی‌همتا هستند.

اگر به دنبال ویلاهای لوکس و یا خرید زمین در استانبول هستید مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

ما به لطف فایل‌های بسیار زیادی که از پروژه‌ها در ترکیه داریم، می‌توانیم به خریداران ملک انتخاب‌های گسترده‌ای از املاک ارزان و لوکس، ارائه دهیم.

شما می‌توانید گزینه‌های بسیاری از آپارتمان، ویلا، املاک تجاری، و زمین برای خرید در ترکیه را در سایت ما (nilatrip.com) پیدا کنید.

ملک ارزان در ترکیه

آیا قیمت ملک در ترکیه افزایش می یابد؟

بله، در حال حاضر اینطور به نظر می‌رسد، تفاوت نرخ ارز در سایر کشورها می‌تواند پس انداز بزرگی را برای خریداران خارجی ایجاد کند.

وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم، علیرغم شرایط نامطلوب بیماری و همه گیری کرونا، در سال ۲۰۲۰ ترکیه با ثبت رکورد ۱ میلیون و ۳۹۳ هزار فروش ملک، توانست سال درخشانی را تجربه‌ کند و به خریداران ملک در کشورش این پیام را بدهد که سرمایه‌گذاری در ترکیه چقدر مطلوب و ارزشمند است، زیرا قیمت ملک برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی کاملاً مناسب بود.

قیمت ملک در سال ۲۰۲۱، به طور طبیعی با افزایش قیمت‌ روبرو بوده زیرا هزینه‌های ساخت و ساز بیش از ۵۰٪ افزایش یافته است و نرخ وام مسکن شروع به افزایش کرده است.

اما تقاضا برای خرید مسکن همچنان بالاست. اگر به فکر خرید ملک در ترکیه هستید، باید قبل از افزایش قیمت‌ها در سال ۲۰۲۲ اقدام کنید.

اگر به دنبال مهاجرت به ترکیه هستید و نگران از افت ارزش لیر نسبت به دلار هستید بهتر است این نکته را درنظر بگیرید که در این شرایط و نوسانات قیمت و کاهش ارزش لیر، امکان افزایش قیمت انفجاری ملک در سال آینده دور از ذهن نیست زیرا هنوز تورم ناشی از افزایش دلار در ترکیه محاسبه و اعمال نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.