اجاره خودرو

ترانسفر فرودگاهی در استانبول

ترانسفر فرودگاهی در استانبول یکی از نیازهای اصلی مسافرهاست، مخصوصا در دوران کرونا، پس اگر به دنبال ترانسفر خوب و مطمئن هستید با  نیلاگروپ همراه بشید.

یکی از خدمات ما به ویژه در دوران کرونا، ترانسفر فرودگاهی VIP هست. کافیه فقط اراده کنید تا یک ون  مرسدس بنز VITO ۶ نفره همراه با راننده در فرودگاه حاضر باشه و شما رو به مقصدتون برسونه و یا برعکس بیاد در محل اقامتتون و شما رو به فرودگاه ببره.

مزیت استفاده از ترانسفر فرودگاهی

اگر به دنبال یه سفر راحت و بی‌دغدغه هستید و احتمالا یک خانواده ۴ نفره، باید بدونید که استفاده از خدمات ما در قیاس با تاکسی‌های فرودگاه مقرون به صرفه‌تر هست.

با توجه به شرایط کرونا، تاکسی‌ها بیشتر از ۳ نفر سوار نمی‌کنن و به همین خاطر شما مجبورید تا برای رسیدن به هتل یا محل اقامتتون ۲ تا تاکسی بگیرید.

علاوه بر این یه راه دیگه هم هست و معمولا یک سری از شرکت‌ها در استانبول کار حمل و نقل مسافرانی که با تور میان استانبول رو برعهده دارن و با آژانس‌ها قراردادی دارن که مسافرها رو از فرودگاه به هتل و یا برعکس میبرن.
این روش سختی‌ها و دردسرهای خودش رو داره و باعث میشه تا وقتتون حسابی تلف بشه! چرا؟؟

چون خدمات ترانسفر این شرکت‌ها با اتوبوس هست و باید تمام مسافرها توی اون ساعت بیان و اگر پروازی کمی تاخیر داشته باشه یا زمان پروازها کمی عقب و جلو بشه، شما باید منتظر بمونید تا همه مسافرا بارهاشون رو تحویل بگیرن و بیان و سوار اتوبوس بشن. البته کار به همینجا ختم نمیشه چون همه مسافرهای اتوبوس قرار نیست در یک هتل پیاده بشن و لیدر باید مسافرها رو به ترتیب به هتلی که رزرو کردن برسونه و کارای پذیرششون رو انجام بده.

پس بهتره بجای این همه تحمل فشار و استرس، خیلی راحت و آسون به ما پیام بدید و برای روزی که میاید استانبول ماشینتون رو رزرو کرده باشید.

ترانسفر شهری استانبول

  • شما میتونید از خدمات تور گشت شهری ما هم استفاده کنید و نیازی نیست که نگران شلوغی مترو و اتوبوس و گرانی تاکسی باشید.
  • ما با یه تورلیدر ایرانی مسلط به زبان ترکی، شما رو توی استانبول همراهی می‌کنیم و هرجا که دوست داشته باشید می‌بریم.
  • ماشین و تمام وسایلش هم کاملا ضد عفونی شدن، پس خیالتون راحت باشه و حسابی از سفرتون لذت ببرید، چون نیلا حواسش به همه چیز هست.

برای رزرو هر کدوم از خدمات ما کافیه فقط به ما پیام بدید. با نیلا گروپ مطمئن سفر کنید.

تماس واتس اپی

برای هماهنگی با کارشناسان ما تماس بگیرید
905431253030+

تماس بگیرید